It’s alive!!

Haha! Jag gatt bara gå in och kolla, läsa runt lite på det jag skrev allra senast… hoho! Det var ett tag sedan va… 😛
Jaja, bara göra om och göra rätt, jag har haft häcken full mer eller mindre sen valparna blev 5 veckor, fullt ös för att hinna med allt och fortsätta med det som redan var planerat trots valpar… Tänk barnen har redan fyllt 12v. igår så nu är det dags för 12.v vaccinationen, så stora barn 🙂
Jag ska skriva ett längre inlägg när jag har mer tid just nu har jag bara kortfika på jobbet så, men jag befarar att nästa inlägg kommer bli ett lååååååångt ett 🙂
Ska berätta massor kring valpningen, berätta om saker som hänt som gjort att man fått omvärdera en hel del och lärt sig massor. Jag är otroligt glad för det kontaktnät man ändå byggt upp runt sig med erfarna människor som kan hund och allt därikring, utan dem skulle det nog inte sett ut riktigt som det gör idag faktiskt 🙂
Till helgen åker jag med Holly och Ivy till Högbo, men det är bara Holly som ska ställas för Ivy och 2 av hennes syskon ska röntgas hos Audell på måndagmorgon innan vi ska bege oss hemöver till Höga Kusten igen 🙂
Men mer om det nästa inlägg 😉
Nu ska jag kila iväg å fortsätta packa!

Detta inlägg publicerades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar